Τετάρτη 4 Νοεμβρίου 2020

Ό σκύλος ἔχει ἀξία! Τὸ παιδὶ πρέπα νὰ κακοποιῆται! - π. Δανιήλ Ἀεράκη


 Ό σκύλος ἔχει ἀξία! Τὸ παιδὶ πρέπα νὰ κακοποιῆται!
 
Ἀρχιμ. Δανιήλ Ἀεράκη
 
Φυσικά τό νὰ κακοποιῆς ἕνα ζῶο εἶναι ἀδίκημα. Αὐτὸ δὲν σημαίνει, ὅτι κάθε ζῶο, καὶ μάλιστα σκύλος,  μπορεῖ ν᾽ ἀφήνεται ἀπό τ’ ἀφεντικό του νὰ κακοποιῆ τοὺς διαβάτες.
• Ἐπεισοδιακὴ ἦταν ἡ ἀποχώρησις τοῦ κατηγορουμένου καθηγητοῦ ἀπό τά δικαστήρια τοῦ Πειραιᾶ. Ἡ δίκη ἀνεβλήθη. Ὁ καθηγητὴς ἐπετέθη σὲ σκύλο στὴν περιοχὴ τῆς Νικαίας, διότι, ὅπως ἰσχυρίζεται, ὁ σκύλος τοῦ ἐπετέθη καὶ τὸν δάγκωσε.
• Τὸ θέμα εἶναι, ὅτι μόλις πληροφορήθηκαν τὴν ἔξοδο ἀπὸ τὸ Αὐτόφωρο Πλημμελειοδικεῖο Πειραιᾶ τοῦ καθηγητοῦ, ἔσπευσαν ὅλοι μὲ μανία νὰ τὸν ἀποδοκιμάζουν. Τὸν ἀποκαλοῦσαν δολοφόνο, τοῦ πετοῦσαν μπουκάλια, τὸν πετροβολοῦσαν, τοῦ ἐκσφενδόνιζαν καφέδες, ὤρμησαν νὰ τὸν λιντσάρουν.
Ὁ 53χρονος καθηγητὴς φυγαδεύτηκε, γιὰ νὰ μὴ τὸν κακοποιήση τὸ πλῆθος.
• Εἴτε τὸ θέλουν εἴτε δὲν τὸ θέλουν μερικοί, οἱ συγκρίσεις εἶναι ἀμείλικτες:
• Ἕνα σκυλὶ κακοποιήθηκε ἀπό ἐκνευρισμένο διαβάτη. Τὸ καταδικάζουμε ὅλοι. Ὄχι μῶς ἕνα σκυλί, ἀλλὰ 800 περίπου παιδιὰ καθημερινὰ στὴν Ἑλλάδα κακοποιοῦνται ἀγρίως! Καὶ τὸ μαζικὸ αὐτὸ βρεφοκτόνο ἔγκλημα, πού λέγεται ἔκτρωσις, σχεδὸν κανεὶς δὲν τὸ καταδικάζει.
• Γιὰ τὸν τραυματισμὸ ἑνὸς σκύλου καλεῖται ὁ δράστης δολοφόνος! Γιὰ τὸ σφαγιασμὸ ἑκατοντάδων παιδιῶν ἡμερησίως οἱ δολοφόνοι, ἀφοῦ ἐκτελέσουν τὸ φρικαλέο ἔγκλημά τους, δὲν ὁδηγοῦνται στὸ αὐτόφωρο, ἀλλὰ πορεύονται στὸ δημόσιο ταμεῖο καὶ εἰσπράττουν τὰ χρήματα γιὰ τὸ ἔγκλημά τους, τὰ «Ἀκελδαμά»!
• Μὲ πρότασι τῆς κυβερνήσεως καὶ μὲ ἀφορμὴ τὸ ἕνα σκυλὶ πού κακοποιήθηκε, ὁ βασανισμὸς ζώων μετετράπη σὲ κακούργημα.
• Ἕνα σκυλί, πού συνήθως δὲν εἶναι ἀκίνδυνο, προσελκύει τὴν περιποίησι ὅλου τοῦ κόσμου. Καὶ οἱ λεγόμενοι «ζωόφιλοι» διαθέτουν εἰδικοὺς χώρους γιά τὴ φιλοξενία τους. Καὶ ρωτᾶμε κάθε φυσιολογικό ἄνθρωπο:
—Τά παιδιὰ δὲν ἔχουν ἀνάγκη φιλοξενίας; Τὰ ἀγέννητα βρέφη δὲν ἀξίζουν τῆς πρέπουσας στοργὴς καὶ ἀγάπης;
—Ρωτᾶμε: Μὲ τὰ σκυλιὰ θὰ ζήση ἡ Πατρίδα μας ἢ μὲ τὰ παιδιά;

14 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Η ζωοφιλία στις ημέρες έχει ξεπεράσει κάθε προηγούμενο με στην στήριξη της βάρβαρης για τον άνθρωπο νεοταξίτικης νομοθεσίας!
Κοντεύει με τα νεοταξιτικά σχέδια να εξισωθεί ο αθάνατος έμψυχος άνθρωπος με το θνητό άψυχο ζώο!! Και ταυτόχρονα πλασσάρεται να καίγεται αντί να θάπτεται ο άνθρωπος!! Αυτή είναι η νεοταξίτικη λογική!

Ο π. Δανιήλ Αεράκης γράφει λογικά, ανθρώπινα, Ορθόδοξα και Ελληνικά.

Σκεπτόμενος Ελληνορθόδοξος

Ανώνυμος είπε...

Πιο καλά διατυπωμένο.
Η ζωοφιλία στις ημέρες έχει ξεπεράσει κάθε προηγούμενο με στην στήριξη της βάρβαρης για τον άνθρωπο νεοταξίτικης νομοθεσίας!
Κοντεύει με τα νεοταξιτικά σχέδια να εξισωθεί ο αθάνατος έμψυχος άνθρωπος με το θνητό άψυχο ζώο!! Και ταυτόχρονα πλασσάρεται να καίγεται αντί να θάπτεται το σώμα του ανθρώπου μετά τον χωρισμό του από την ψυχή!! Αυτή είναι η νεοταξίτικη λογική!

Ο π. Δανιήλ Αεράκης γράφει λογικά, ανθρώπινα, Ορθόδοξα και Ελληνικά.

Σκεπτόμενος Ελληνορθόδοξος

Ανώνυμος είπε...


Πείτε τα γέροντα.... ζούμε στην εποχή τού παραλογισμού...στο τέλος θα τρελαθουμε όλοι με αυτά που ζούμε....

Ανώνυμος είπε...

Τα σκυλιά τα αγαπάμε!Σε πολλές των περιπτώσεων,γίνονται φυλακες στους αγρούς και σε μοναχικούς ανθρώπους που ζουν μη έχοντας άνθρωπο και μάλιστα γαυγίζουν όταν το αφεντικό τους πάθει κάτι.
Σήμερα όμως,όλοι κρατούν από ένα σκύλο.Τις απογευματινές ώρες περνούν από τις γειτονιές για να τα κάνουν βόλτα,να κάνουν την ανάγκη τους.
Αν τύχει και είσαι κάτω στο δρόμο και τους ρωτήσεις την ράτσα,σου αποκαλύπτουν και την τιμή.Και ακούς κάτι εξωφρενικές τιμές 1200 ευρώ τιμή αγοράς.
Διαθέτουν χρήματα για τους εμβολιασμούς κλπ .Φέρνουν κτηνιάτρους στο σπίτι για έναν πονοκοιλο του σκύλου τους και ακούς αλλά εξωφρενικά ποσά,90 ευρώ επίσκεψη!Και όταν πεθάνουν τα βάζουν σε νεκροταφείο σκύλων.Ρωταω μόνο εάν αυτά τα χρήματα τα διέθεταν να δώσουν σε φτωχούς που δεν έχουν να θρέψουν τις οικογένειές τους.
Οι κτηνίατροι έχουν δουλειά.Μου έλεγε μια κτηνίατρος πως πήγε βράδυ να δει ένα σκυλάκι που ήταν αδιάθετο,και προχωρούσε μέσα στο σκοτάδι γιατί τους είχαν κόψει το ρεύμα,αλλά ,είχαν χρήματα να πληρώσουν τον γιατρό.Α,το σκυλάκι μας δεν το αφήνουμε,είπαν στην γιατρό!
Έχουμε χάσει το μέτρο!
Όσο για τις εκτρώσεις,καλά λέει το άρθρο,αλλά σκοπός είναι να μην φθάσουμε εκεί,αφού θα τηρούμε όλα όσα λέγει η Γραφή.

Γιαυτους που λένε," πως θα βρω τον αυριανό σύζυγό,εάν δεν βγω,κλπ"
Νομίζω πως καλό θα ήταν να προσεύχονταν πολύ γι'αυτό που θα επέλεγαν και πως Ο Θεός,εάν δει την αγνή διάθεση,σε ένα λεπτό θα σου στείλει αυτόν η αυτήν που επιζητείς!!! +++++++++++

Τι τρέχεις από δω κι από κει?

Δυστυχώς,ο κόσμος άλλαξε.Ακους γονείς και τα χάνεις με το σκεπτικό.

Μάλιστα δε,συμμετέχουν με χρήματα για τις εκτρώσεις των παιδιών τους!
Αυτά πληρώνουμε σήμερα!
Τα πάθη μας,τα λαθη μας!

Όσο για τα σκυλάκια,τα κακομοίρα,δεν φταίνε σε τίποτα,αλλά αυτοί που τα βγάζουν να κάνουν την ανάγκη τους,ας μαζεύουν και τα περιττώματα!

,,,

Ανώνυμος είπε...

Εκτός από τα αγέννητα παιδιά, κακοποιούνται και τα γεννημένα παιδιά από κάποιους γονείς (όχι σπάνια και "χριστιανούς") οι οποίοι ακολουθώντας το παράδειγμα των γονέων τους χτυπούν τα παιδιά τους για να τα "συνετίσουν". Αυτούς κανείς δεν τους κατηγορεί. Αρκεί να μη μείνουν σημάδια! Το προσέχουμε κι αυτό!
Βλέπετε "ξεμπερδεύεις" πολύ γρήγορα και εύκολα ρίχνοντας δυο-τρεις μπάτσους. Η συζήτηση είναι χρονοβόρα, η παιδαγωγική αντιμετώπιση του θέματος θέλει υπομονή και δεν θέλουμε να σπαταλάμε το χρόνο μας. Απλά, όταν πια περάσουν τα χρόνια και δεν θα μπορούμε πια να του "τις βρέξουμε" δεν θα έχει μείνει κάτι για να κάνουμε. Θα έχει χαθεί η ευκαιρία επικοινωνίας ανεπιστρεπτί.

jim είπε...

Δεν πρόκειται για παραλογισμό.
Η ζωοφιλία (αντί της γέννησης-ανατροφής παιδιών) και η νομική (αυτονόητη για κάθε φυσιολογικά συμπεριφερόμενο άνθρωπο) κατοχύρωση της προστασίας των ζώων, αποτελούν μεθοδικά βήματα προς την εξίσωση ανθρώπου και ζώου, δηλ. τον υποβιδασμό του ανθρώπου ως ένα ακόμα ζωϊκό είδος.
Η ωρίμανση των τεχνολογικών εξελίξεων (π.χ. αυτοματισμοί-τεχνητή νοημοσύνη) ήδη έχει κάνει τον άνθρωπο περιττό, από τις υπηρεσίες μέχρι ακόμα και τις χειρωνακτικές εργασίες.
Η πρόσφατη διαχείρηση της πανδημίας "αναδεικνύει" επίσης ότι ο άνθρωπος είναι ένα ασθενές και ευάλωτο από μολύνσεις είδος, που θα πρέπει (αφού η τεχνολογία τον έχει ήδη υποκαταστήσει) να περιορισθεί στο σπίτι του και κατ'επέκταση στα στενά όρια του τόπου διαβίωσης του (απαγόρευση μετακινήσεων).
Αυτά βέβαια ισχύουν επιλεκτικά π.χ. για τον εκκλησιασμό και την τριτοβάθμια εκπαίδευση, αλλά όχι για τις εκδηλώσεις διαμαρτυρίας, το συνωστισμό στα ΜΜΜ και κυρίως την υποχρεωτική παρουσία των παιδιών στην (καθοριστική για τη διαμόρφωση της νέας γεννιάς) πρωτοβάθμια εκπαίδευση.
Περεταίρω, υπό το πρίσμα της ατμοσφαιρικής ρύπανσης και της κλιματικής αλλαγής, έχουν τεθεί επιπλέον περιορισμοί τόσο στην οικονομική δραστηριότητα, στους διαθέσιμους ενεργειακούς πόρους (απολιγνιτοποίηση), όσο και στην ακτίνα των μετακινήσεων (μπορεί ο καθένας να συγκρίνει την εμβέλεια ενός ηλεκτρικού οχήματος και ενός ντιζελοκίνητου).
Με λίγα λόγια γίνεται συστηματική προσπάθεια να ανατραπούν όλα όσα η προηγούμενς γεννιές είχαν διδαχθεί ως αυτονόητα.
Έχει γίνει για κάποιους πλέον πολύ ενοχλητικός ο λόγος της Αγίας Γραφής, και κυρίως ο ίδιος ο Θεός που έδωσε εξουσία στον άνθρωπο (όχι να καταστρέφει ούτε να διαστρέφει) να διαχειρίζεται τη φυτική και ζωϊκή δημιουργία: "καὶ εἶπεν ὁ Θεός· ἰδοὺ δέδωκα ὑμῖν...πᾶσι τοῖς θηρίοις τῆς γῆς καὶ πᾶσι τοῖς πετεινοῖς τοῦ οὐρανοῦ καὶ παντὶ ἑρπετῷ ἕρποντι ἐπὶ τῆς γῆς, ὃ ἔχει ἐν ἑαυτῷ ψυχὴν ζωῆς, καὶ πάντα χόρτον χλωρὸν εἰς βρῶσιν. καὶ ἐγένετο οὕτως.", (Γένεση Κεφ. 1,29-30).

Ανώνυμος είπε...

Για να πάρουμε μιά ιδέα, για την περιποίηση των ζώων, ακόμη και μετά το θάνατο τους, ας ρίξουμε μιά ματιά στον παρακάτω σύνδεσμο, για να δούμε τάφους ζώων, αποτεφρώσεις, ευθανασία, τί πρέπει να κάνουμε αν ο σκύλος μας είναι ετοιμοθάνατος, οδηγίες για την αντιμετώπιση του πένθους, κλπ., κλπ.
Για τα έμβρυα των εκτρώσεων ούτε κατά διάνοιαν υπάρχει τέτοια μέριμνα.

https://animal-cemetery.gr/

Ανώνυμος είπε...

Για 4 Νοεμβρίου 2020 - 2:48 μ.μ.
Διάβασε λίγο Αγία Γραφή και Πατέρες της Εκκλησίας να δεις αν η Αγία Γραφή και οι Πατέρες επιτρέπουν τις παιδαγωγικές τιμωρίες των γονέων προς τα παιδιά.
Βέβαια τα τελευταία χρόνια, μετα τόσους αιώνες, με τις νέες ευρωπαϊκές αντιλήψεις μας ήρθαν και εδώ στην Ελλάδα οι κρατικές απαγορεύσεις στους γονείς με τον νόμο, των παιδαγωγικών τιμωριών των γονεών προς τα παιδιά τους. Και μετά ζητούν και τον λόγο από τους γονείς αν δεν τα αναθρέψουν σωστά!

Μέτρια τιμωρία από τους γονείς προς τα μικρά παιδιά θα έπρεπε ο νόμος να το επιτρέπει, όπως ίσχυε εδώ και τόσους αιώνες και έπαιρναν τα παιδιά καλή ανατροφή, χωρις τις αναρχικές τάσεις που βλέπουμε σήμερα.

Ανώνυμος είπε...

ΛΑΜΠΡΟΣ ΣΚΟΤΖΟΣ ΘΕΟΛΟΓΟΣ

"Οι άγιοι Πατέρες ήταν φιλόζωοι, αλλά όχι ζωολάτρες.
Δεν συνέχεαν την ποιοτική διαφορά ανάμεσα στον άνθρωπο και τα ζώα. Ο άνθρωπος έχει αθάνατη ψυχή και είναι ποιημένος, ως εικόνα Θεού, με την προοπτική να γίνει κατά χάριν θεός, ενώ το ζώο είναι μεν έμβιο, όμως δεν έχει αθάνατη ψυχή. Προορισμός του είναι η δοξολογία του Θεού και η εξυπηρέτηση του ανθρώπου."

Σε άρθρο του για την ζωοφιλία.

Ανώνυμος είπε...

Προς Ανώνυμο 11:33 μ.μ.

Αγαπητέ,
γράφεις: "τις παιδαγωγικές τιμωρίες των γονέων προς τα παιδιά"
Συμφωνούμε απόλυτα! Μάθε όμως πρώτα τι σημαίνει η λέξη "παιδαγωγικές". Δεν μίλησα για αναρχία, ούτε για ασυδοσία. Το αντίθετο.
Αλήθεια έχεις αναρωτηθεί πώς καταφέρνουμε εμείς οι δάσκαλοι στα δημοτικά σχολεία να παιδαγωγούμε τα παιδιά χωρίς χειροδικία; Σε πληροφορώ ότι όταν προσπαθείς και το θέλεις, υπάρχει τρόπος. Τουλάχιστον δώσε στον εαυτό σου μια ευκαιρία και δοκίμασέ το. Το αξίζουν τα παιδιά σου.
Ανώνυμος 2:48 μ.μ.

Ανώνυμος είπε...

Προς Ανώνυμο 1:56 μ.μ.
Φαίνεται κάνεις πώς δεν καταλαβαίνεις. Μέσα στις παιδαγωγικές τιμωρίες που επιτρέπει η Αγία Γραφή και οι Πατέρες της Εκκλησίας είναι και η σωματική τιμωρία των γονέων προς τα παιδιά. Μπορεί οι σύγχρονες παιδαγωγικές θεωρίες που επικράτησαν στους "προοδευτικούς" νομοθέτες να μην την παραδέχονται, όμως αυτό ίσχυε εδώ και αιώνες με καλά αποτελέσματα. Υπάρχει και παροιμία λαϊκή από τον θυμόσοφο λαό θετική για το "ξύλο" το παιδαγωγικό πάντοτε και με μέτρο και αγάπη από τους γονείς που θυσιάζονται για τα παιδιά τους.
Αυτό σου λένε και δεν θέλεις να καταλάβεις. Προσπάθησε να το καταλάβεις. Δεν είναι δύσκολο.

Ανώνυμος είπε...

Προς Ανώνυμο 1:56 μ.μ.
Για τις εκτρώσεις που καταδικάζει το άρθρο δεν γράφεις τίποτα. Αυτές δεν σε πειράζουν καθόλου. Είναι φαίνεται αθώο πράγμα αυτές... Είναι χάδι...

Ανώνυμος είπε...

Προς Ανώνυμο 11:33 μ.μ.
Αν υποστηρίζει κάποιος το να δίνει δυνατότητα το Κράτος στους γονείς να χρησιμοποιούν όποτε κρίνουν αυτοί μια μέτρια παιδαγωγική σωματική τιμωρία, αυτό δεν σημαίνει ότι την χρησιμοποιεί ο ίδιος που το υποστηρίζει όπως βγάζεις αυθαίρετα συμπέρασμα.
Μην βγάζεις συμπεράσματα που διευκολύνουν τις απόψεις σου. Δεν έχω παιδιά και δεν χρησιμοποιώ την σωματική τιμωρία αφού έτσι και αλλιώς απαγορεύεται σήμερα. Όμως οι σύγχρονες παιδαγωγικές απόψεις σαν ανθρώπινο επίτεύγμα με τον καιρό διορθώνονται, βελτιώνονται ή και αναιρούνται με το πέρασμα του χρόνου, όπως και πάρα πολλές θεωρίες και αντιλήψεις των διαφόρων επιστημών.

Για την λέξη "παιδαγωγικές". Όταν γινόταν χρήση της μέτριας σωματικής τιμωρίας εδώ αιώνες ολόκληρους γινόταν χρήση από τους γονείς, γινόταν από παιδαγωγικούς λόγους όχι από εκδικητικούς.

Ο 4 Νοεμβρίου 2020 - 11:33 μ.μ.

Ανώνυμος είπε...

Το σχόλιο 5:36 μμ είναι για τον 1:56 μ.μ. Από λάθος γράφτηκε 11:33μ.μ.