Πέμπτη 28 Σεπτεμβρίου 2023

Έτη πολλά π. Χαρίτων

Τοῖς λόγοις ἐκόσμησας, τὴν Ἐκκλησίαν Χριστοῦ, 
τοῖς ἔργοις ἐτίμησας, τὸ κατ' εἰκόνα Θεοῦ,
 Χαρίτων μακάριε· 
ἔλαμψε γὰρ ἐν κόσμῳ, ἡ ἐν σοὶ σωφροσύνη, 
χαρίτας ἰαμάτων, ἀπαστράπτουσα πίστει·
διὸ καὶ ἑορτάζομεν, πόθῳ τὴν μνήμην σου.
(από τον Όρθρο της εορτής)

Με την ευκαιρία των ονομαστηρίων του σεβαστού μου

Αρχιμ. π. Χαρίτωνα Αθανασόπουλου

Του εύχομαι να είναι πάντα το αναμμένο κερί της «Παναγίας της Βοήθειας», ώστε να ικετεύει υπέρ των ασθενών, του προσωπικού, και πάντων ημών, μπροστά στην Αγία Τράπεζα, και την ιερά Προσκομιδή, στον  Ιερό Ναό της "Παναγίας της Βοήθειας" του Πανεπιστημιακού Γενικού Νοσοκομείου των Πατρών.

Ο Θεός να του χαρίζει υγεία και μακροημέρευση, για να συνεχίσει την ανιδιοτελή διακονία του, που επί δεκαετίες προσφέρει σε ασθενείς και προσωπικό, με ταπείνωση, υπομονή, πραότητα και μεγάλη αγάπη προς κάθε ψυχή.

Ο π. Χαρίτων κατά γενική ομολογία είναι ο πνευματικός πατέρας που έχει δώσει κάθε ικμάδα της ζωής του στην διακονία, στην φιλανθρωπία και στην βοήθεια προς τον συνάνθρωπο, λειτουργώντας πάντα σαν τον Καλό Σαμαρείτη του Ευαγγελίου.

Ο Άγιος Αυγουστίνος έλεγε στους πιστούς και ο π. Χαρίτων το εκπληρώνει: «Από τότε που τέθηκε στους ώμους μου το φορτίο της ιερωσύνης, βασανίζομαι σκεπτόμενος τη θέση μου. Ασκώντας αυτό το υπούργημα υπάρχει μεγάλος κίνδυνος να προτιμήσω τη δική μου τιμή και όχι τη σωτηρία των άλλων. Με φοβίζει αυτό που είμαι για σας, αλλά με παρηγορεί ότι είμαι μαζί σας. Για σας είμαι κληρικός, μαζί σας είμαι χριστιανός. Το πρώτο είναι ανάθεση καθήκοντος, το δεύτερο είναι όνομα χάριτος».  

Προσωπικά σας ευγνωμονώ για την αγάπη και τον στηριγμό σας, σε ώρες δύσκολες για εμένα, όχι απλά ως φίλος με λόγια,  αλλά ως αδελφός με πράξεις.

Εύχομαι κάποτε το Πανάγιο Πνεύμα, να φωτίσει την Ιεραρχία, να προαγάγει ανθρώπους που δεν τρέχουν στα Συνοδικά, αλλά στον αγρό του Κυρίου. Ο λαός θέλει ποιμένες, όχι υπαλλήλους. Θέλει την Εκκλησία του να είναι μία ανοικτή αγκαλιά, να πορεύεται προς αυτούς που δεν την πλησιάζουν, που είναι αδιάφοροι, που δεν την έχουν γνωρίσει. Και αυτούς πλησιάζει ο π. Χαρίτων με βαθιά πίστη, πολλή αγάπη, και θερμή προσευχή. 

Έτη πολλά π. Χαρίτων

Αναστάσιος Κ. Κωστόπουλος

7 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Χρόνια πολλά, π. Χαρίτων.

΄Αξιος.

Νικόλαος Μεσσαλάς είπε...

Σεβαστέ μου π. Χαρίτων,
Σοῦ εὔχομαι ἐκ καρδίας ἔτη πολλά καί εὐλογημένα καί καρποφόρα καί ἅγια καί φωτισμένα καί χαριτωμένα μέ ὑγεία πολλή κατ' ἄμφω καί προσυπογράφω τήν ἀνάρτηση τοῦ κ. Κωστόπουλου.
Μέ πολλή ἀγάπη Χριστοῦ Εὐλογεῖτε
π. Νικόλαος

Ανώνυμος είπε...

Άξιος ιερέας με τεράστιο έργο.
Άξιος και πανάξιος για Αρχιερέας.

Ανώνυμος είπε...

Χρόνια πολλά
Είστε άνθρωπος αγάπης και προσφοράς.

Ανώνυμος είπε...

Εύστοχες οι ευχές σας κ. Κωστόπουλε. Αναφωνώ το Αμήν!
Συνυπογράφω την ακροτελεύτεια παράγραφο ‘’Εύχομαι κάποτε το Πανάγιο Πνεύμα….’’ Εδώ λες μια αλήθεια που πρέπει να προσέξουν οι εκλέκτορες Ιεράρχες. Να ψάξουν να βρουν αυτούς που δουλεύουν δυναμικά και ταπεινά και όχι τους οσφυοκάμπτες της Ιασίου.
Περικλής Αμανατίδης
Φαρμακοποιός, Θεσσαλονίκη

Ανώνυμος είπε...

Μεγάλη ευλογία η παρουσία σας στο Νοσοκομειακό Ναό. Είστε η καταφυγή όλων μας. Χρόνια σας πολλά.

Ανώνυμος είπε...

Αυτός ο ιερέας είναι ένα πολύεδρο διαμάντι. Αγκαλιάζει και βοηθάει τον άνθρωπο. Είναι η άμεση δράση σε κάθε ένα που τον έχει ανάγκη. όλο το 24ωρο στην υπηρεσία του συνανθρώπου. Ότι και να πεις είναι λίγο. οι καλύτερες ευχές μου για την εορτή του και ο Θεός να μας τον προστατεύει.