Σάββατο 4 Μαΐου 2024

ΤΟ ΠΑΣΧΑΛΙΝΟ ΜΗΝΥΜΑ ΜΟΥ - Νικόλαος Πρίντεζης

ΤΟ ΠΑΣΧΑΛΙΝΟ ΜΗΝΥΜΑ ΜΟΥ

+Νικόλαος Πρίντεζης

Αδελφοί μου και αδελφές μου,

Χριστός Ανέστη!

Αυτός είναι ο χαιρετισμός στο ρυθμό του οποίου πρέπει να χτυπά συνεχώς η καρδιά της Εκκλησίας.

Είναι ένας παλαιός χαιρετισμός που κάθε χρόνο αντηχεί χαρμόσυνα το βράδυ του Πάσχα. Είναι όμως και πάντα νέος, διότι επιστρέφει κάθε χρόνο πιο δυνατός έως ότου φωτίσει τη σκοτεινιά του κόσμου μας.

Επαναλαμβάνεται με την ευχή, επί τέλους, να φωτίσει τη σκοτεινιασμένη καρδιά του ανθρώπου.

Ως διάδοχος εκείνων που είδαν τον Αναστημένο να ζει ανάμεσά τους, και ως προκάτοχος των αδελφών μου που σήμερα ποιμαίνουν ενεργά την Εκκλησία, αισθάνομαι την έντονη και επιτακτική την ανάγκη να προσθέσω και την γηραιά φωνή μου στην επίκαιρη φωνή των εν ενεργεία αδελφών μου και, να ευχηθώ σε όσους γνώρισα, αγάπησα και υπηρέτησα το ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ!

Είθε ο αναστημένος από τους νεκρούς Χριστός, να μας συνοδεύει σε όλη τη ζωή μας, αφού κάθε χρόνο του επαναλαμβάναμε το ΜΕΙΝΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ ΚΥΡΙΕ.

Καλή Ανάσταση!

Σύρος 2024

Δεν υπάρχουν σχόλια: